هادی درگزینی
کارشناس پرستاری
با سلام و احترام
همکار ارجمند جناب آقای هادی درگزینی
با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان " سرپرست مدیریت داخلی" مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع)
منصوب می شوید. امید است با پشتکار و جدیت لازم و با اتکال به عنایت الهی در انجام این امر مهم ، طبق شرح وظیفه زیر تحت نظر مسئولین مربوطه موفق و موید باشید.
اهم شرح وظایف:
1.مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان
2. اننخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان
3. هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان
4. هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و
پیراپزشکی
5. شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.
6. تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن
7. کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان
8. تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان
9. تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد – راه حل مناسب جهت ریاست
بیمارستان
10 . نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها
11 . ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی
12 . تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان
13 . ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان
14 . نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی
15 . شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه
16 . مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان
17 . ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش
18 . هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه
9 . هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه
20 . نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان
21 . پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر
22 . پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع
23 . پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت امر
24 . نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر
25 . نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی
26 . صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها
27 . سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی
28 . صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه
29 . نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه
30 . شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق
31 . مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر
اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها
32 . جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و
تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق
33 . مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای
مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل
34 . برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع
ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران
35 . انجام سایر وظایف محوله بر اساس تشخیص ریاست بیمارستان.