هادی درگزینی 

کارشناس پرستاری 

 

با سلام و احترام

همکار ارجمند جناب آقای هادی درگزینی 

    با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ بعنوان " سرپرست مدیریت داخلی" مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع)

منصوب می شوید. امید است با پشتکار و جدیت لازم و با اتکال به عنایت الهی در انجام این امر مهم ، طبق شرح وظیفه زیر تحت نظر مسئولین  مربوطه موفق و موید باشید.

اهم شرح وظایف:

1.مسئولیت و نظارت کامل و هماهنگی امور اداری و مالی بیمارستان

2. اننخاب مسئول مجرب و صالح در بخشهای مختلف بیمارستان

3. هدایت بیمارستان در اجرای برنامه های مصوب بیمارستان

4. هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای تجهیزات پزشکی و تاسیسات بیمارستان، بخشهای اداری، مالی، بالینی، پزشکی و

پیراپزشکی

5. شرکت در جلسات هیات رئیسه، تحول اداری، آموزش، کمیته های بیمارستانی و غیره.

6. تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای آن

7. کسب خط مشی و دستورالعمل اجرایی و برنامه کلی از رئیس بیمارستان

8. تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستان

9. تهیه و تنظیم گزارش از فعالیت و مشکلات واحدهای بیمارستان همراه با ارائه پیشنهاد راه حل مناسب جهت ریاست

بیمارستان

10 . نظارت کلی به چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه ها

11 . ایجاد هماهنگی و هدایت فعالیتها و عملیات کلیه واحدهای تحت سرپرستی

12 . تقسیم فعالیتها بین مسئولان واحدهای تحت سرپرستی و ارائه آموزش و راهنمایی آنان

13 . ایجاد تدابیر لازم و ارائه راهکارهای اساسی در جهت افزایش انگیزه در کارکنان تحت امر و تشویق و تنبیه کارکنان

14 . نظارت بر نحوه عملکرد کلیه واحدهای تحت سرپرستی

15 . شرکت در جلسات مربوط به امور بیمارستانها از طرف ستاد مرکزی و معاونتهای دانشگاه

16 . مدیریت شکایات بیماران و همراهان در خصوص پرسنل تحت سرپرستی و بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان

17 . ارزشیابی ماهیانه و سالیانه نیروهای تحت پوشش

18 . هماهنگی با مترون بیمارستان در بخشهای درمانی و واحدهای مربوطه

9 . هماهنگی و پیگیری در جهت تقاضای اموال پلاکی، مصرفی و تعمیرات دستگاهها و رفع نواقص دستگاههای بخشهای مربوطه

20 . نظارت بر کیفیت و حسن اجرای بهداشت و نظافت بیمارستان

21 . پیگیری امور رفاهی پرسنل تحت امر

22 . پیگیری جهت تهیه لیست پرداختهای پرسنلی و پرداخت به موقع

23 . پیگیری جهت رضایتمندی بیمار، مددجو، همکاران و خانواده تحت امر

24 . نظارت بر حسن اجرای شرح وظایف سطوح مختلف کارکنان تحت امر

25 . نظارت بر حسن جریان کلیه امور واحدهای تحت سرپرستی

26 . صدور دستورات لازم به منظور ایجاد هماهنگی بین واحدها

27 . سازمان دهی فعالیتهای مربوط و تقسیم کار و تعیین وظایف و حدود مسئولیت و اختیارات واحدهای تحت سرپرستی

28 . صدور دستورالعملها و ضوابط مربوطه

29 . نظارت در تنظیم بودجه واحد مربوطه

30 . شرکت در سمینارها، کمیسیونها و تهیه گزارش جهت ارائه به مقام مافوق

31 . مطالعه و بررسی در زمینه ساعات کار کارکنان و تهیه طرح تعیین ساعات کار براساس نوع و کمیت فعالیت و نظارت بر

اجرای طرحهای تهیه شده و جاری در واحدها

32 . جمع آوری اطلاعات مربوط به نیازهای کلی بیمارستان از نظر ساختمان و تجهیزات و نیاز به تعمیرات اساسی و یا بازسازی و

تهیه گزارشات مربوط پیرامون آن جهت مقام مافوق

33 . مطالعه و بررسی در مورد وسایل و لوازم مصرفی، غذایی و دارویی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان و تهیه و تنظیم طرحهای

مربوط به خرید، توزیع، نگهداری و کنترل آنها به منظور استفاده صحیح از وسایل

34 . برنامه ریزی طرحهای بیمارستانی کوتاه و درازمدت و فعالیتهای مراکز درمانی با توجه به امکانات هریک از آنها در مواقع

ضروری به منظور ایجاد سهولت در پذیرش بیماران

35 . انجام سایر وظایف محوله بر اساس تشخیص ریاست بیمارستان.

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.
تنظیمات قالب
عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید