گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۲۹ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۸۴۳۷ مورد

کسب رتبه یک در اعتباربخشی ملی

شنبه ٨ بهمن ١٤٠١ ساعت ١٢:٠ ب.ظ   ( بازدید : 160 نفر )


 

 

به گزارش «روابط عمومي» بيمارستان، طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و با انتشار كارنامه اعتبار بخشي بيمارستان هاي ايران، در ارزیابی اعتبار بخشی ملی بیمارستان های کشور در سال 1401 که با حضور بازرسان و ارزیابان وزارت بهداشت از بیمارستان امام حسن (ع) صورت گرفت، اين بیمارستان براي سومین  مرتبه متوالي مفتخر به کسب رتبه یک اعتبار بخشي گردید.

هر دو سال به منظور تشریح کیفیت خدمات بهداشتی درمانی، تیم اعتبار بخشی متشکل از بازرسان و ارزيابان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی ايران بر اساس معیار استانداردهای اعتبار بخشی ملی بیمارستان های ایران، طی بازدید های ادواری درجه اعتبار و رسمیت را از نظر توانایی انجام خدمات به بیمارستان ها اعطا مي نمايند.
در اين دوره بيمارستان امام حسن (ع) توانست رتبه درجه یک اعتباربخشی بیمارستانی را در ارزیابی بیمارستان های کشور در سال 1401 براي سومین مرتبه متوالي ، بر اساس استانداردهای نوین اعتبار بخشی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برای اين مركز آموزشی ، پژوهشی و درمانی به ارمغان بیاورد.
گفتني است وزارت بهداشت بر مبنای شاخص هایی چون، مجهز بودن بخش های مختلف بیمارستانی، بکارگیری نیروهای کارآمد و مجرب، خدمات دهی و … اقدام به ارزیابی بیمارستان ها در راستای ارائه این اعتبار بخشی می نماید. نسل پنجم اعتبار بخشی بیمارستانی با رویکرد ارتقای کیفیت خدمات بالینی و ایمنی بیماران با ۱۱۰ استاندارد و ۵۱۴ سنجه به بیمارستان ها ابلاغ شده بود، اجتناب از مستندسازی های غیر ضرور، کاهش چشم گیر و منطقی حجم استانداردها، بیمار محوری و جایگزینی وظیفه محوری به جای بخش محوری ، توجه به کار گروهی در بهبود مستمر کیفیت خدمات مراقبتی، توانمندسازی و ارتقاء انگیزه کارکنان، تاکید ویژه بر ایمنی بیمار و اعمال الزامات ملی اعتباربخشی از مهمترین رویکردهای این نسل از اعتبار بخشی بود.

کسب این افتخار و مباهات را خدمت رياست محترم، پزشکان گرانقدر و کارکنان گرانقدر بیمارستان امام حسن (ع) تبریک و تهنیت عرض مي نماييم، بدون شک تلاش های شبانه روزی تمامی کارکنان محترم و دلسوز این مركز آموزشی ،پژوهشی و درمانی در چند سال اخیر موجب کسب این موفقیت شده است، اميدواريم اين راه پر افتخار همچنان ادامه دار بوده و روز به روز بر موفقيت هاي اين مركز افزوده گردد.

 

 


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...