گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۶۵ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۴۷۸۳ مورد

جلسه پرسش و پاسخ در آستانه روز پرستار

یكشنبه ٣٠ آذر ١٣٩٩ ساعت ١٠:٥٤ ق.ظ   ( بازدید : 684 نفر )


همزمان با فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار، دکتر سید احمد هاشمی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی باحضور در جمع پرستاران این دانشگاه از نزدیک با آنان گفتگو و به پرسش های آنان پاسخ گفت.

به گزارش  روابط عمومی بیمارستان،  دراین جلسه که در فضایی حرفه ای و صمیمی برگزار شد، دکتر قاسم بیانی معاون درمان، دکتر فرهاد وفایی معاون توسعه و رضا فانی مدیر اداره پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشتند و از نزدیک به موضوعات مطرح شده از سوی پرستاران و سرپرستاران پاسخ گفتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این جلسه ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از زحمات شبانه روزی این قشر تلاشگر و زحمتکش گفت: تحمل بار و فشار کاری و روانی پرستاران بر کسی پوشیده نیست و تلاش طاقت فرسا و شبانه روزی آن ها قابل تقدیر و غیر قابل جبران است.
دکتر سید احمد هاشمی با بیان این که انتظار از کادر درمان و پرستاران کار ما را مشکل تر می کند، اظهار داشت: سختی و مشکلات کار پرستاران قابل درک است و با توجه به دستورالعمل ها  و امکان شرایط سعی می کنیم مشکلات را به حداقل برسانیم. 
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه گفت: آگاهی از آیین نامه ها و قوانین توسط سرپرستاران و انتقال آن به پرستاران امری ضروری است.
دکتر فرهاد وفایی تأکید کرد: در زمینه تقاضا و‌ درخواست های خود اطلاعات کسب کنید و با توجه به راهکارها در خدمت به همه پرستاران و ... آماده هستیم .
شایان ذکر است، در این جلسه پرستاران، سرپرستاران و مترون های بیمارستان های استان مشکلات خود را مطرح کرده و‌ مسئولان به بررسی و آگاه سازی در این زمینه پرداختند.


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...