گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۳۳ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۵۷۶۴ مورد

عاشق گل و گلکاریم

چهارشنبه ١٥ اسفند ١٣٩٧ ساعت ١٠:٥ ق.ظ   ( بازدید : 851 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این روزهاخیلی ها نداشتن حیاط مستقل و یا کوچک بودن فضای آپارتمان شان را بهانه میکنند و می گویند نگهداری از گل ها و گیاهان در فضای کوچک آپارتمان کار مشکلی است. اما اگر بدانیم نگهداری از گل ها و گیاهان آپارتمانی چه فوایدی دارد، برای ایجاد یک فضای سبز کوچک در منزل تان درنگ  نمی کنید.
به مناسبت هفته درختکاری، گفتگوی اختصاصی با فاطمه ابوترابی کارشناس مدیریت اطلاعات سلامت مرکزآموزشی، پژوهشی ودرمانی امام حسن(ع) می پردازیم.ابوترابی، بیان می کند، من عاشق گل و گلکاری هستم، کمک های همسرم علاقه مندی به گل را در من پرورش داد، کارم را با گیاهان قلمه زده شروع کردم تا الان که 10سال گذشته به جرئت می توانم بگویم کاکتوس هایم گل هایی میدهند که خریداران خاصی دارد، اما من فروشندگی نمی کنم و فقط عاشق گل و گلکاری م.
وی با بیان اینکه، وقتی خاک را لمس می کنید، تمام انرژهای منفی را از ذهن تان دور میکنید، اظهار دارد،هنگامی که خاک را حس میکنم، آرامش خاصی دارم.
در پایان، ابوترابی افزود که  با وجود تمام مشکلات و سختی ها و وجود امکانات محدود و مکانی کوچک ، امکان رسیدن به اهداف وجود دارد و تنها کافی است اندکی پشتکار داشته باشیم.

 


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...