گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۷۸۳۷ مورد

پیام تبریک ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع)به مناسبت روز دانشجو

شنبه ١٧ آذر ١٣٩٧ ساعت ٩:١٤ ق.ظ   ( بازدید : 232 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ریاست بیمارستان مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع) در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی، به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، متن پیام تبریک دکتر رامین حقیقی به شرح ذیل است:
بدون شکّ، نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری است که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.آن نهال که امروزه به درختی تنومند و استوار تبدیل شده، حال به دست شما عزیزان سپرده شده است و این مسئولیتی بس سنگین و بزرگ است که همه ملّت و بخصوص شما دانشجویان مسلمان که به حق سردمداران پیشرفت و ترقّی این کشور هستید، در قبال آن وظیفه دارید.
16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند. دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت ، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت ،توانسته است دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
اینجانب  16 آذر ماه را به عنوان نماد آزادگی و استکبار ستیزی دانشجوی مسلمان گرامی داشته و  توفیقات روزافزون شما عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ویژه در عرصه فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...