گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۲۳۱ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۵۴۱۹ مورد

پیام تبریک ریاست به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج

پنج شنبه ١ آذر ١٣٩٧ ساعت ١٠:١٠ ق.ظ   ( بازدید : 346 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی، ریاست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع) ،دکتر رامین حقیقی  طی پیامی هفته بسیج  را به دانشجويان، اساتيد، دانش پژوهان و بسیجیان عزیز تبریک گفت . در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد و خاندان پاک و مطهرش و با سلام محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» و درود بی پایان بر روان پاک شهدای گلگون کفن میهن عزیزمان ایران اسلامی و امام شهدا(رحمت الله علیه)
بسیج شجره طیبه ای است که در بوستان انقلاب اسلامی و به فرمان تاریخی حضرت امام(ره) در پنجم آذر ١٣٥٨ تاسیس تا ذخیره ای باشد برای آن بوستان و ثمرات آن از آفات حفظ شود و تا کنون همه ملت فهیم ایران بر آن تکیه نموده و از ثمرات شفا بخش آن بهره مند شده اند.
نام بسیج یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن «یقینا از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود.» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان رشادت و شهادت سرداده اند. بسیج میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی است که تربیت یافتگان آن نام و نشان در گمنامی و بی نشانی گرفته اند. بسیج لشکر مخلص خدا است که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان، از اولین تا آخرین امضا نمودند.
سالروز بسیج یاد آور دفاع مقدس و آنهمه افتخار برای ملت شرافتمند ایران مبارک باد.


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۱ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...