گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۰ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۸۹۸۹۲۰ مورد

مراسم معارفه و تودیع مسئول جدید حراست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن(ع)

شنبه ١٣ مرداد ١٣٩٧ ساعت ١٢:٣٩ ب.ظ   ( بازدید : 619 نفر )


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در سیزدهمین روز از مرداد ماه 1397، مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید حراست با حضور، مدیر حراست دانشگاه، معاون حراست دانشگاه، ریاست، مدیریت و مسئولین واحدهای مختلف مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امام حسن (ع) در سالن کنفرانس این بیمارستان برگزار شد.
دکتر حقیقی ریاست بیمارستان، ضمن خوشامدگویی به مدعوین و مسئولین بخش ها، در رابطه با نقش و جایگاه حراست سخنانی ایراد کردند. در ادامه مراسم، مدیر حراست داشگاه، مهندس اسدی، اظهار داشت که مسئولیت خطیر و حساسی برعهده کارکنان حراست می باشد. وی خاطر نشان نمود که این عزیزان در سنگر خدمت و تلاش برای رضایت از خدمتگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم، زحمت و تلاش های بسیاری را متقبل می شوند که شایسته بهترین تقدیرها هستند.
مسئول اسبق حراست، سخنان  خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری شروع و بیان کردند که چون وا نمی کنی گره ای، خود گره مباش/ ابرو گشاد باش ، چون دستت گشاده نیست.
باقریان در ادامه گفت، گاهی یک مسئول نمی تواند توقعاتی که از او شده را انجام دهد، ولی با رویی گشاده و صمیمانه با مردم برخورد کند تا خشنود و راضی شوند. باقریان اظهار داشت که همه با هم در کنار هم و با همدلی و با مدیریت آقای دکتر حقیقی باعث ارتقاء رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع شویم.
مسئول جدید حراست نیز به عنوان آخرین سخنران این مراسم، ضمن خیر مقدم به مدعوین و حاضران در مراسم، از حسن اعتماد و انتخاب مدیر حراست دانشگاه، تقدیر نمود و بیان کرد که حراست تصمیم گیری نیست بلکه در واقع تصمیم ساز است.
در پایان مراسم از خدمات آقای باقریان به عنوان مسئول اسبق حراست تقدیر بعمل آمد و حکم انتصاب به آقای دولتی اعطا شد.
 


منبع : بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.

















جستجو
شهادت حضرت رقیه (س) (۱۴۸۹۳ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...